Look at the foul.

我是一个理性的女人
This Feeling - Alabama Shakes

小豆之家:

This Feeling - Alabama Shakes
I just kept hoping
我只是不断期待

I just kept hoping
我只是不断期待

The way will become clear
前方的道路会变得清晰


I spent all this time
我用尽所有的时间

Trying to play nice
只为了打一场漂亮的仗

And find my way here
找到了属于我的道路

See I've been having me a real hard time
看啊 我给了自己一场艰难的时光

But it feels so nice
但这感觉是如此美妙

To know I'm gonna be alright
知道了我会安然无恙

So I just kept dreaming
我只是一直在做梦

Yeah, I just kept dreaming
是啊 我一直都在做梦

It wasn't very hard
这也不是很难

I spent all this time
我用尽所有的时间

Trying to figure out why
只为找到这一切的答案

Nobody on my side
我独自作战

See I've been having me a real good time
看啊 我给了自己一场如此美妙的时光
But it feels so nice
这感觉是如此美妙
To know I'm gonna be alright
知道了我将会安然无恙

So please don't take my feeling
请不要抽走我的感觉

I have found at last
我最终发现

So please don't take my feeling
请不要抽走我的感觉

I have found at last
我最终发现

If I wanted to
如果我想要

I'd be alright
我会没事的

So I just kept going
所以我不断前行

I just kept going
我不断前行
And hoping I'm growing near
我希望我在它们身旁成长

Well, that's good and fine
是的 这很好

I spent all this time
我用尽所有的时间

Trying to find my way here
只为找到属于我的道路

And I've been having me a real fun time
我最后给了自己一次多么有趣的时光
But it feels so nice
这感觉是如此美妙
To know I'm gonna be alright
知道了我将会安然无恙

Please don't take this feeling
请不要抽走这感觉

I have found at last
我最终发现

Please don't take my feeling
请不要抽走我的感觉

I have found at last
我最终发现

If I wanted to
如果我想要

I'd be alright
我会没事的

If I wanted to
如果我想要

I'd be alright
我会没事的

小豆之家敬上!

评论

热度(19)